אני כל כך נרגשת לספר את הסיפור שלי

החיים הקודמים שלי

"זאת ששום דבר לא ייצא ממנה"

החיים שלי מחולקים לשתיים. בחיים הקודמים שלי, הרבה לפני שהבנתי מה זה אושר או הצלחה –  הייתי כישלון בכל תחום. כמעט ולא סיימתי תיכון. הייתי אבודה – בלימודים, עם חברים, ואפילו עם המשפחה. יום אחד אני זוכרת במיוחד. הייתי בערך בת 21, והסתובבתי עם החבר שהיה לי אז בעיר. במקרה פגשנו את המחנכת שלי מהתיכון, שלא התאפקה ושאלה אותו: "נו, הצלחת להפוך אותה לבן אדם"? למזלי, כתוצאה מהכישלונות הזה היה לי המון זמן לחשוב לבד. זמן שבו התעמקתי במחשבות ולימודים על החיים, על החברה שלנו, ובמהות החיים והאושר.

כבר מאז בחרתי להשקיע את החיים שלי בלהבין מה יש באנשים שהופך אותם למצליחים ומאושרים. קראתי ספרים, מאמרים, לקחתי קורסים, ודיברתי המון עם אנשים זרים.

השינוי

קצת אחרי שנולדו התאומות שלי, רוני ונוגה, ב 2012, נאלצתי לעזוב את העבודה שבה עבדתי 12 שנים. "זו לא עבודה לאמהות" הם אמרו לי, ואני…. "נאלצתי" לחפש לי דרך אחרת להתפרנס. אחרי שנים של עבודה במשהו שכבר לא אהבתי, מקום שלא היה שלי, החלטתי שהפעם אני אתפרנס ממשהו שאני אוהבת ועושה לי טוב. צילום. יצאתי לגמרי מאיזור הנוחות. באותה תקופה לא באמת ידעתי למה אני אני נכנסת, אבל החלטתי שאני הולכת על זה עד הסוף. ישבתי ימים ולילות, בכל דקה שהתאומות שלי ישנו או היו במסגרת – אני למדתי, התאמנתי, שיפרתי את עצמי, ושדרגתי גרסאות של עצמי. אני לא זוכרת מתי ישנתי, השיפור העצמי היה הדלק שלי.

כשיש ספק – תבחרו בשינוי

השפעה

פרצתי כל גבול אפשרי של עצמי. למרות כל הקולות בסביבה מצילום אי אפשר להתפרנס" "צילום זה לא מקצוע" וכו', ההחלטה נעשתה. בחרתי להוכיח לי ולעולם שאפשר להתפרנס ממה שאוהבים. חקרתי ולמדתי את עצמי ואת התחום מכל כיוון אפשרי. לא עברו 6 חודשים מהרגע שפתחתי את העסק – וההצלחה הגיעה בענק. היומן שלי היה מלא חודשיים קדימה, כשאני גובה מחירים מהגבוהים בארץ.

השיא היה כשהוזמנתי להציג בתערוכה בשבדיה, וללמד צלמים שהגיעו מכל העולם. זה היה הרגע שהבנתי שהכל אפשרי, ומה שבאמת צריך כדי להצליח – הוא להתחבר לעצמך, לצרכים, הרצונות והיכולות שלך, לחלום, להציב מטרות, ובכל פעם לעשות צעד קטן, ממש בייבי-סטפ לעבר החלום הזה.

הצלחה

היום אני עצמאית כלכלית, נשואה באושר ואמא ל 3, מפרנסת בכבוד משפחה שלמה, מנהיגה את המשפחה, העסקים והתלמידים שלי בגאווה רבה. אני מאמינה שמשימת החיים שלי היא להעביר את הידע הזה הלאה, לעזור לכך למצוא את הדרך שלך אל האושר וההצלחה ללא קשר למי או מה  שהיית בעבר. לתת לך את הכלים לחיות כל יום באושר ובמשמעות מלאה.

תאמינו לי – זה קל יותר ממה שזה נשמע, וקריאת הסיפור שלי היא כבר הצעד הראשון שלכם.

ברכותי! אתכם כבר בכיוון הנכון!

מחכה לשמוע ממך,

קרן דניאלי

פריצת גבולות

Andrew Has Been Featured In

Book a Discovery Call Today

Book a call with me today to see if we are a good match

What are you looking for?

נולדת להצליח!

האומץ והביטחון להגשים את עצמך.

אני מזמינה אותך לחוויה מיוחדת ומעוררת השראה: סמינר נולדת להצליח

הגיע הזמן להגשים את עצמך
כי כשמתחילים בך
זה ממש פשוט להצליח.